There are currently 2790 movies on our website

Deadpool – recenzie si spoilere

0
(Bluray)
Loading...

Atentie, mai jos sunt spoilere (vei afla ce se intampla in deadpool) Dacă vom fi pe deplin sinceri unul cu altul, am fost un fel de temîndu Deadpool. Îmi plac filmele cu super-eroi si m-am bucurat de multe ori caracterul Deadpool în paginile de cărți de benzi desenate Marvel, dar am avut atât de puțină încredere în orice încercare de a-l aduce pe ecran. M-am gândit filmul ar fi o glumă repetată timp de două ore, că Wade Wilson a fost prea ciudat să existe într-un film.

Am fost greșit și sunt șanse puternice pe care le știi, de asemenea, cât de greșit am fost, ca filmul a deschis la un nivel record-zguduitor 135 de milioane de $ la box-office peste week-end. Deadpool este o huiduială, un film care învelește șablonul tipic de film super-erou, cu o combinatie satisfacatoare de ultra-violență, glume imature, și satiră. Directorul Tim Miller a orchestrat un uragan al unui film – este o forță de haos și distrugere, care nu lasă nimic în picioare, dar este conținută și controlat și urmează o cale foarte directă și intenționată. Asta e mai ușor de spus decât de făcut.

Și, din moment ce ai văzut toate acest film deja, este timpul pentru a lua o scufundare puțin mai adânc în film, să-l rupe într-o părți componente câteva și să ia o privire la ceea ce funcționează și ce nu. Spoilere urmează, în mod natural.

Vezi aici Deadpool, Erou si nu prea (2016)

DEADPOOL

Ryan Reynolds

Cu toate că și-a petrecut întreaga carieră făcându-l ușor să rădăcină pentru el – el este unul carismatic colegi – Ryan Reynoldshas fost destul de nefericit pentru a se poticnească prin câteva prea multe rateuri. Prima lui lovitură de cuțit la joc Deadpool în X-Men Origins: Wolverine rămâne un punct scăzut jenant al cinematografiei moderne super-erou. Nu a fost alegerea lui să aibă personajul cel mai vorbăreț Marvel din toate timpurile a lua gura închisă cusute pentru punctul culminant, dar este greu de uitat. Același lucru este valabil forGreen Lantern, un film fără scop făcută fără nici o pasiune pe care îl catenele în mijlocul o grămadă de prostii fără un colac de salvare. Puteti vedea de fapt, Reynolds luptă să rămână pe linia de plutire într-un film care face tot posibilul să-l înece.

Asa ca Deadpool este o „a treia oară de farmec” reală situație pentru Reynolds, care este în cele din urmă a permis să dea drumul la orice notiuni preconcepute de a fi un om de conducere propriu-zis sau un super-erou cinematografic simplu. Se dovedește că el este o forță comică pentru a fi socotit cu tine elimina granițele sale. La fel ca filmul il inconjoara, performanta Reynolds ca Wade Wilson este controlat fin haos si livrarea ciocănit de o glumă după alta este la fel de impresionant ca acesta este un pic obositoare. La patru zile după ce a văzut-o, eu sunt încă chicotind la el uitându-se la încheieturile spulberate și mâinile limp, numai să mormăie că toți dinozaurii s-au temut T-Rex. E glumă proastă și un rapid deoparte, dar faptul că este lipit cu mine spune ceva.
Și, în timp ce o mare parte din conversație în ceea ce privește Reynolds se va concentra pe bună dreptate asupra cotletul sale comice, activitatea sa în câteva momente dramatice cheie ale filmului încă funcționează. Secvența de unde este deținut în laboratorul lui Ajax este chestii brutal și Wade umor macabru păstrează aceste scene de la sentiment cu totul nefericit. În același timp, Reynolds ne permite să vedem cum un simț al umorului te poate ține în viață, pentru a păstra o scânteie de viață merge chiar corpul fizic este rupt în bucăți.

Deadpool poate avea vindecare avansată, dar superputere lui reală este gura lui de neoprit – el vorbește și el vorbește pentru că el este atât de rupt că el trebuie să se reamintească faptul că el e în viață. glumele sale imature Dick sunt armura. Acesta nu este un film de grea, prin orice mijloace, dar este ușor de a aprecia modul în care Reynolds construiește un caracter adecvat din aceste glume foc rapid.

colossus deadpool movie

Conexiunea cu X-Men

Una dintre cele mai placut surprinzator aspecte ale Deadpool este doar cât de mult un film X-Men într-adevăr este. Sigur, să ia filmului pe colos poate fi complet diferită față de versiunile anterioare, dar puteți cretă până la universul repornită de la sfârșitul lui X-Men: Days of Future Past. Ceea ce este mai important sunt frecvente referiri la mutanți, utilizarea Școlii Xavier pentru copii supradotați ca o locatie reala, chiar și prezența jet puturos X-Men lui.

Acesta poate fi total diferit de fiecare film X-Men pana acum, dar Deadpool nu este doar spin-off și ea nu are loc în propriul său univers – ea vrea să existe alături de alte filme de carte de benzi desenate 20th Century Fox.
Și acest lucru este atat de satisfacatoare. La fel de minunat ca multe dintre filmele lui Marvel Studios sunt, toate au un stil de casă foarte deliberat. Tonuri se pot schimba, dar puteți urmări cu ușurință le una lângă alta și le recunosc ca produs al unui singur studio. Deadpool care au loc în universul X-Men fără să se simtă ca oricare alt film X-Men nu duce doar la un film surprinzător, este o puternică reflectare a ceea ce e ca pentru a citi, de fapt benzi desenate. Frumusetea unei benzi desenate Deadpool este faptul că are loc în universul Marvel mai mare și poate cuprinde apariții de cameo din alte personaje Marvel, dar are un ton care este în întregime propria sa. benzi desenate cu supereroi poate fi tot ceea ce doresc să fie și Deadpool este foarte mult ceea ce vrea să fie.
Acesta este, de asemenea, o zonă în care subterfugiu un pic. La fel de distractiv ca acest Goody-două spectacole colos poate fi (și el este un om drept teribil pentru poznele Deadpool lui), eu nu pot ajuta, dar sper versiunile viitoare ale personajului în alte filme X-Men-i da o complexitate pic mai mult. Le-am ajuns în cele din urmă dreptul uite (a luat doar peste un deceniu), asa ca ar fi o rușine să-l reducă la glumă în filme non-Deadpool. Celelalte personaje X-Men sunt un sac de amestecat. Negasonic adolescente Warhead este distractiv (și cât de mare este galben costum de super-erou ea poarta sub garderoba ei adolescent tipic?), Dar ea e abia un personaj. Răufăcătorii, Ajax Angel praf, sunt dureros de simplist și puterile lor destul de standard, ambele care ar fi fost scuzabil dacă filmul să le aibă costume traznita sau ceva. Cu toate acestea, ciudățeniei reală aici este modul în care Morena Baccarin Vanessa Carlysle are numele de super-erou mutant cunoscut sub numele de Copycat, dar filmul nu face nimic cu asta deloc. Asta înseamnă că a existat un proiect anterior al acestui film în cazul în care prietena lui Deadpool are puteri forma este? Și dacă da, de ce a rămas acest nume în loc atunci când acestea au fost luate departe de ea?

Spărgând Zidul a patra
Sunt prea multe glume în Deadpool pentru a conta. Dacă cineva gag nu funcționează pentru tine, trebuie doar să așteptați încă zece secunde, pentru că următoarea duzină care sunt doar în jurul valorii de colț se poate lipi. Deadpool este un film construit în întregime din atitudinea și că atitudinea este alimentat de glume non-stop livrate la avion! -pace. Vin pentru bufoneriile super-erou, stați pentru aviz hilar Wade Wilson cu privire la filmele luate.

Cel mai important, filmul își menține înclinația Deadpool pentru a rupe patrulea perete, pentru a fi suficient de nebun (sau pur și simplu suficient de sănătos?) Să știe că el este într-o carte / film carte de benzi desenate de benzi desenate. Conștiința de sine începe de la primul cadru, cu o secvență de credite de deschidere care se simte ca un riff foarte deliberat asupra creditelor puternic stilizate, extrem de dramatice pe care le vedeți atașat la orice alt film carte de benzi desenate. Dar, mai degrabă decât să permită camerei să swirl prin peisaje digitale, care reprezintă iconografia nobilă și îndrăzneață a mai multor eroi tradiționale, Deadpool oferă credite de deschidere, care au fost aparent proiectate de Deadpool însuși. Aparatul foto se mișcă printr-o scenă de acțiune pe pauză, persistent peste tot felul de violență scandalos în timp ce creditele refuză să nume, reducând fiecare actor și caracter stereotip de stoc.

Cu o introducere ca aceasta, filmul face foarte clar din get-go pe care o să calce în picioare toată propriul gen. Cea mai mare parte a filmului de comedie este imbecilitate imatur, dar este Takedown muscatoare tropilor tipic super-erou care cu adevărat teren. În paginile de benzi desenate Marvel, Deadpool nu a putut fi existat până când el a avut ani de povestiri carte de benzi desenate la riff pe, să se rupă în bucăți încîntat. Și cinematică Deadpool nu ar fi existat în această formă un deceniu în urmă – a trebuit sa fie de 16 ani în filme de vârstă super-erou pentru publicul pentru a aprecia pe deplin nuanta specifica de dezmat personajului. Deadpool este un atac asupra familiar și nu există nimic mai familiar publicul modern decât filmele de carte de benzi desenate.

Deadpool – Wade și Vanessa
Relația Centrala
De-a lungul week-end, ai putea vedea jăraticul de controverse fiind stoked. Vezi tu, Deadpool este ceea ce copiii aceste zile ca să numim „problematice”. Este nevoie de prizonieri și este medie și are maturitatea unui băiat în vârstă de 13 ani. Este problematică prin design. Ea vrea să împingă butoanele și vrea să te deranjeze și te irita și provoca bufnituri atunci când părinții iau copiii la un film super-erou și trebuie să explice ceea ce ancorarii este iadul. Nu face Google ca la școală sau la locul de muncă.

Am văzut personal câteva discuții cu privire la modul în care Deadpool tratează personajele feminine, cu un scriitor I privință, etichetarea ca o lucrare feministe si o alta tot ceea ce deplângând despre femeile din film. Reacția mea la acest lucru cade undeva la mijloc – nu există nici un fel în iad aș numi această feminista de film, dar poartă cu siguranță, nici ura pentru femeile din ei exprimate. Ea tinde să le plaseze pe picior de egalitate cu personajele masculine. Brianna Hildebrand Negasonic Teenage Warhead este, la fel ca Colossus, o suprafață dreaptă pe care gagurile Deadpool poate sări. Gina Carano Angel Dust este, la fel ca Ajax, un personaj negativ relativ plictisitoare, care reprezintă un obstacol fizic și puțin mai mult.

Cu toate acestea, este Vanessa Morena Baccarin lui care se simte ca cheia pentru tot acest film. Sigur, ea a fost deposedat de puterile ei și sigur, ea se aude nimic scurt de groaznic pe hârtie (copilei în primejdie și o prostituata, cu o inimă de aur!), Dar relația ei cu Wade poate fi foarte bine componenta cea mai imperioase de întregul film de. Ei au legătură într-o dragoste reciprocă de umor depravate, morbidă. Ei vorbesc despre orice, de la Volton la Bernadette Peters. Și într-un film super-erou în primul rând, relația lor este în mod explicit sexual, cu filmul fiind în întregime fără teamă de a prezenta de fapt viata reale a doi adulți într-o relație. Tony Stark și Pepper Potts ar putea fi la fel de bine castă și să se salveze pentru căsătorie, în timp ce Wade și Vanessa sunt de gând să facă o grămadă de oameni Google pegging. (Vă rugăm să nu face Google dacă Raportand sunteți la locul de muncă.)

Vanessa nu cad victimă la câteva tropilor. Ea ajunge să-și petreacă mijlocul filmului doliu prietenul ei a pierdut și ea devine răpită de baietii rai asa ca eroul are cineva pentru a salva în punctul culminant. Și, totuși, în mod surprinzător și naturalismul realismul vulgar al relației lor împrumută o anumită greutate la acest set-up. Vanessa nu este doar prietena lui Deadpool – ea este partenerul lui Wade și o femeie pe care filmul ne-a permis să iubim departe de limitele parcelei actuale. Deadpool se poate mișca rapid, dar este spune că numai într-adevăr încetinește atunci când aceste două cad unul de celălalt și care se încadrează într-o relație angajat. Ea poate fi o domniță în primejdie, dar ea nu e premiul eroului – ea e femeia pe care ar ucide o armată de salvare. E o mare diferență.

Actiunea
Deadpool costa raportat 58 milioane $, înainte de comercializare, care este de murdărie ieftine pentru un film super-erou. Deci da, este evident de ce domeniul de aplicare al acțiunii în film este destul de mică în comparație cu behemoths scumpe, cum ar fi Avengers: Age of Ultron și Omul de oțel. Dacă doriți vreodată să știți dacă bugetul unui film este pe partea joasă, trebuie doar să conta cât de multe secvențe de acțiune să aibă loc în junkyards și depozite. Deadpool ambele caracteristici.

Dacă există o problemă cu acțiunea lui Deadpool, este ca varfuri mai devreme. masacrul de deschidere autostrada este o bijuterie, plină de violență inteligent și glume de prost alegeri elegante de la regizorul Tim Miller, care să stabilească perfect ce fel de film ești în timp. Capacitatea lui Miller a amestec comedie și violență într-un amestec care poate fi cel mai bine descris ca fiind „R-evaluat Looney Tunes” este ferm stabilit aici. Din păcate, nici unul dintre acțiune mai târziu destul de trăiește până la primul act, care este o rușine. Filmul nu este deraiat prin orice mijloace – Miller păstrează lucrurile rapid și amuzant și destul de ciudat că punctul culminant mai generic nu este mult de o problemă. Chiar și atunci când acțiunea are un viraj spre familiar, comedia este mai mult decât suficient pentru a oferi un gust unic. Se spune că îmi amintesc abia o singura bataie de acțiune memorabile din bătălia finală, dar îmi amintesc Deadpool batjocurește Ajax cu numele de „Francis”, scris în cadavre.

Dar, cu Deadpool iluminat box-office pe foc in acest weekend, Miller va avea, probabil, libertatea nelimitată de a se deda în orice fel de acțiune nebun vrea el în sequel-ul deja-in-the-lucrări. Iar Deadpool însuși se va rupe cu siguranță de-al patrulea perete pentru a sublinia cât de mult mai plăcut totul pare.

Deadpool-imaxposter-frontpage

Viitorul și X-Force
Noi știm deja că vom obține un Deadpool 2. A fost înainte ca filmul sa deschis și că 135 de milioane de $ deschidere week-end sigilate într-adevăr afacere. Ne putem imagina deja ce o continuare directă a acestui film arata ca – mai mult de aceeași valoare, mai mare și mai nebun și mai prost. Și asta e cu totul bine.

Adevărata întrebare să se gândească este ceea ce va arăta filmele X-Men ca într-un peisaj post-Deadpool, mai ales că Ryan Reynolds a făcut deja clar că un film X-Force este o prioritate, iar Deadpool post-credite scena promite un aspect din caracterul de cablu în filmele sale viitoare. Și acest lucru este în cazul în care trebuie să-și pună pălăria mea Nerd în cauză. La fel de mult ca m-am bucurat Deadpool, eu nu vreau un film X-Force care se simte ca acest lucru. Deadpool poate și ar trebui să fie într-un film X-Force, dar pentru a face că un film comic în aceeași ordine de idei ca și filmul său solo, ar fi o greșeală.

Pentru cei care nu știu, X-Force este o echipa super-erou mutant care funcționează ca X-Men fără a fi nevoie de a pune pe un spectacol bun și eroică. de multe ori ei lucrează în umbră. Ei primesc mâinile lor murdare. Ele ating afacerea pe care regulate X-Men nu ar fi. Misiunea echipei si line-up-a schimbat în mod frecvent de-a lungul anilor, dar titlul lor a fost de multe ori un loc pentru a explora underbelly mai închisă a colțul X-Men al universului Marvel. Asta e un concept puternic pentru un film și ar fi o rușine pentru a vedea că echipa a redus la exprimate de sprijin al Deadpool 2.

In timp ce primul film al lui Deadpool este foarte mult o comedie, este ușor de imaginat să-l alunecare în distribuția unui film mai serios. În propriul său film, Deadpool este un ghid prietenos tur conștient de sine prin aventuri violente și de traznita. Într-un ansamblu, el e un nebun sporovăiala, un wild card, care nu taci din gura, care este amuzant pentru noi și iritant restul echipei. Ryan Reynolds ar trebui să li se permită să joace Deadpool atâta timp cât 20th Century Fox va face aceste filme, dar eu sincer sper toată lumea ia o pauză și consideră că modul în care să includă acest caracter, mai mare, X-Men univers. Ar fi ușor să îl lase să copleșească pe toți ceilalți, pentru a deveni centrul dominant al fiecărui ansamblu se alătură. Dar alegerea mai puternică, cea mai bună alegere, ar fi să găsească o cale de a lăsa să coexiste cu o linie-up de alte caractere mari.

349 vizionări
FILM DETAILS Added 1 an ago
Deadpool – recenzie si spoilere

Atentie, mai jos sunt spoilere (vei afla ce se intampla in deadpool) Dacă vom fi pe deplin sinceri unul cu altul, am fost un fel de temîndu Deadpool. Îmi plac filmele cu super-eroi si m-am bucurat de multe ori caracterul Deadpool în paginile de cărți de benzi desenate Marvel, dar am avut atât de puțină […]

Genre: Recenzii